Klachtenregeling


Wij nemen iedere klacht serieus

Da Vinci Kliniek neemt goede zorg serieus en vindt het belangrijk dat patiënten tevreden zijn. Bij Da Vinci Kliniek doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste contact tot aan uw volledige herstel.

Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Het uiten van een klacht en de behandeling daarvan is een recht van de patiënt, zoals is vastgelegd in de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ). U kunt de klachtenregeling van Da Vinci Kliniek hieronder vinden.

Heeft u een klacht? Neem contact op met onze klachtenfunctionaris mevrouw Angelique Ymker via mail klacht@davincikliniek.nl


Klachtenregeling

VESTIGINGEN

Da Vinci Kliniek heeft 6 vestigingen in Nederland.

Bekijk hier onze vestigingen en de contactgegevens per vestiging.